خدمات مژه وردآورد

خدمات مژه در وردآورد

همه ی انسان ها به طور ژنتیکی مژه های بلند و فر خورده و زیبای ندارند. امروزه با استفاده از تکنولوژی جدید لمینیت مژه جذابیت و زیبایی مژه چشمان شما بیشتر میشود.

سالن آرایشی وردآورد خدمات مژه لیفت و لمینت مژه اکستنشن نیمه دائمی لایه ای روشی است که برای مدت کوتاهی می باشد و چسب مختص این مورد طراحی شده است. در این روش می توانید از مژه هایی متنوع مصنوعی در رنگ و ضخامتی که به شما زیبایی بیشتری می دهد استفاده کنید.

طول لیفت و لمینت مژه ها از ۳ تا ۱۷ میلی متر موجود است و تنظیم طول آن به خواسته فرد بستگی دارد و اینکه آیا زیبا خواهید شد یا خیر! این روش معمولا در سالن آرایش مریم مبینا خدمات مژه برای استفاده کوتاه مدت می شود. حالا فکر کنید این مژه با یک موی کراتین شده چقدر شما رو خوشگل تر میکنه!

سالن آرایش خدمات مژه اکستنشن دائمی لیفت و لمینت مژه و ماندگار با روش بالا فرق چندانی ندارد ولی از چسب قوی تری که مخصوص این کار طراحی شده است استفاده می شود و به مشتری این امکان را میدهد که برای مدت طولانی تری از مژه هایش استفاده کند.

نمونه کارهای ما در اینستاگرام مریم مبینا

عروس سرا شهرک خرازی

لیفت و لمینت مژه در ورداورد

لیفت مژه به صورت طبیعی و بدون مواد شیمیایی مضر که در اکستنشن استفاده میشه به شما زیبایی مژه را با پر پشت شدن و حالت گرفتن خوب میدهد و مژه های طبیعی از ریشه تقویت شده و ظاهری بلند و بلند به آن ها می بخشد و استفاده از ریمل را کنسل میکند.

نکته دیگر اینکه هر روز که از خواب بیدار میشوید و جلوی آیینه میرید مژه های خود را زیبا میبینید!

اگر شما از رنگ تیره تر استفاده کنید مطه های شما پر پشت تر نمایش داده خواهد شد.

ماندگاری لیفت به عوامل مختلفی بستگی دارد که به ش میپردازیم ولی  مراقبت های فوری پس از آن و مراقبت طولانی مدت مژهخیلی مهم است. و دومین عامل ژنتیک ابروهای شماست برخی سریع رد میکنند و برخی به کندی.

وقتی خدمات لیفت و … مژه را در مکانی مناسب و تخصصی مانند سالن زیبایی مریم مبینا در وردآورد انجام میدهید تمامی آموزش های لازم مراقبت و نگهداری هنگام کاشت به شما داده خواهد شد.

کاشت و ترمیم و لیفت مژه بدودن درد باید باشد و اصلا جای نگرانی نیست. آرایشگاه زنانه مریم مبینا در خدمت اهالی ورداورد

خدمات مژه خرازی

0/5 (0 نظر)
Tags: , , , , , , ,

Related Posts

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید