ناخنکار در وردآورد

بهترین ناخنکار وردآورد

ناخنکار در وردآورد شاید زیاد باشد ولی اینکه شما فردی را بیابید که بتوانید راحت و با اطمینان کار ناخن خود را به او بسپارید سخت است! در ادامه به چند نکته مهم اشاره میکنیم تا خودتان بتوانید بهترین ناخنکار را در منطقه خود پیدا کنید!

یک ناخنکار خوب باید چه مشخصاتی داشته باشد؟

تسلط کافی به تمامی مدل ها و روش های کاشت و ترمیم

سرعت عمل بالا در انجام کار و معطلی کمتر مشتری

استفاده از انواع رنگ های لاک ژل برای گسترده بودن دایره انتخاب مشتری برای رنگ

دارا بودن طراح برای طراحی های مختلف

متخصص بودن ! سلامت شما مهمترین پارامتر است ناخنکار باید انقدر مسلط باشد که ناخن شما قارچ و … نگیرد.

منظم بودن یعنی وقتی به شما وقت میده وقتی قرا میگذارد سر تایم کاران انجام شود

سالنی شیک و دلنشین برای انجام کار ناخن

ترمیم و کاشت ناخن

کاشت ناخن در سالن زیبایی وردآورد

کاشت ناخن در وردآورد با هنرمندی بانوان مریم و مبینا که هر دو از اساتید رسمی فنی حرفه ای بوده و با جدیدترین و بهترین روش های روز ناخنکاری در سالن مریم مبینا در خدمت شما مشتریان عزیز هستند.

کیفیت خدمات ناخن ورداورد

کیفیت ناخنکاری به ۳ عامل بستگی داره:

مواد مصرفی و دستگاه

وقتی یو وی شما اشعه لازم رو نداشته باشه یا قدرتش کم باشه لاک ژل شما خشک نمیشه یا اگر قلم موی مواد گذاری مرغوب نباشه مواد پخش میشه و کیفیت لازم رو نداره و …

هنرمندی ناخنکار

ناخن کاری یک هنر است! دست با دست فرق داره دقت های ناخنکار ها متفاوته دیدشون و صبوریشون مهمه و شما گر قطعا پیش چند ناخن کار بروید متوجه تفاوت ها خواهید شد.

تشخیص جنس ناخن و طرح مناسب

اینکه ناخن شما چه جنسی است آیا به مانیکور احتیاج داره یا نه اینکه نازک هست یا خیر و تمامی مریضی های پوستی باید توسط ناخن کار تشخیص داده بشه وگرنه نتیجه خوبی نخواهید گرفت.

ناخنکار در ورداورد

خدمات طراحی ناخن در سالن زیبایی وردآورد

بعد از ترمیم و یا کاشت نوبت میرسه به قسمت زیبای طراحی ، شما می توانید با در دست داشتن مدل یا عکس و یا ایده ای برای طراحی ، مدل مد نظر خود را بر روی ناخن طراحی نمایید.

یکسری از همکارهای ناخنکارمان برای سهولت در کار یک دستگاه پرینتر مهیا کرده اند و با استفاده از آن عکس مورد نظر شما را عینا با کیفیتی مطلوب بر روی ناخن پرینت میکنند.

بفقیه همکاران از هنر طراحی خود استفاده کرده و مانند یک نقاش شروع به نقاشی و … میکنند.

پاک کردن طرح ناخن

برای پاک کردن طرح و یا تعویض رنگ لاک ژل بایستی لاک ژل قبلی تراشیده شود و مجدد این مرحله تکرار شود.

طراحی ناخن وردآورد

سالن زیبایی ورداورد

خدمات پدیکور پا در وردآورد

پدیکور به مجموعه کارهای زیبایی برای کف پا گفته میشه. معمولا در سالن های زیبایی دیده اید که یک صندلی یا مبل قرار داده شده و مشتری روی آن مینشیند و حوضچه ای ( مانند روشویی ) جلوی پایش قرار دارد که برای شستشو و پارافین تراپی و … به کار برده میشود.

قسمت های زیادی در پدیکور با کار ناخن تشابه دارند مانند مانیکور کردن پس بهتر است هر ناخن کاری مقداری از کار پدیکور را بداند.

پدیکور اگر توسط متخصص انجام بشه گاها تا ۵ ماه شما دیگه نیازی به این کار ندارید !

نکات مهم در پدیکور

چون این شیوه جدید است و هنوز فراگیر نشده متاسفانه افراد سودجو فقط با دیدن کوکتل انداختن و … فکر میکنند پدیکوریست شدند در حالی که نکات بسیار زیادی داره که اگر رعایت نشه شما نتیجه مطلوب رو نمیگیری و هر نماه هم باید انجام بدید!

آرایشگاه زنانه وردآورد

در روبرو شما فیلم آرایشگاه زنانه وردآورد مریم مبینا رو میبینید. در فیلم سالن اصلی را خواهید دید که ۴ آرایشگر خانم برای میکاپ شینیون و گریم و اصلاح ابرو واصلاح صورت هستند.

۴ عدد میز برای ناخن کار های عزیزمون طراحی شده به همراه دو عدد پدیکور برای زیباتر شدن پاهای شما. اتاق ها هم برای فشیال و خدمات تاتو و لیفت ابرو و … آماده شده اند.

وسط آرایشگاه هم مبلمان برای پذیرایی و استراحت شما مشتری ها طراحی شده . سالن در طبقه زیرین باشگاه ورزشی چمپیون خانم جوادی واقع شده است.

آموزش ناخنکاری وردآورد

در سالن زیبایی مریم مبینا لاین های زیر پذیرش کاراموز داریم :

ناخن میکاپ شینیون پدیکور

شما می توانید بهترین آموزش را به دانش روز توسط استاد مریم مبینا در مجموعه زیبایی مریم مبینا ببثینید و در انتها در صورت تمایل مدرک بین المللی فنی حرفه ای دریافت نمایید.

تمامی لاین ها و زیر مجموعه های ناخن به شما آموزش داده خواهد شد برای اطلاعات بیشتر با سالن زیبایی مریم مبینا تماس بگیرید.

شما می توانید بعد از پایان دوره مدرک از فنی حرفه ای دریافت کنید. بهترین آموزش همراه با معرفی به کار یا استخدام در سالن انجام خواهد پذیرفت. برای آگاهی بیشتر از خدمات سالن زیبایی میتوانید با ما تماس بگیرید.

آموزش کاشت ناخن وردآورد
0/5 (0 نظر)
Tags: , , , , , ,

Related Posts

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید