سالن زیبایی شهرک مروارید شهر

سالن زیبایی شهرک مروارید شهر را وقتی در اینترنت یا گوگل سرچ میکنید نتایج مختلفی نمایش داده میشود که شاخص ترین آنها سالن زیبایی مریم مبینا می باشد.

از لحاط موقعیت مکانی سالن زیبایی مریم مبینا در ابتدای بلوار اصلی وردآورد از سمت اتوبان به سمت خیابان لشکری واقع شده است. برای دسترسی به این آرایشگاه زنانه کافیست از زیر گذر وردآورد به سمت وردآورد جنوبی بروید و ولین ساختمانی که میبینید تابلوی مریم مبینا با رنگ صورتی مشخص است.

روبروی آن مسجد المهدی و طبقه بالای آن باشگاه ورزشی زنانه چمپیون واقع شده است.

سالن در شهرک مروارید شهر

کاشت ناخن در برج های مرواریدشهر

نزدیکترین مرکز کاشت و ترمیم ناخن حرفه ای نزدیک به برج های مروارید شهر و همراه اول ، با هنرمندی بانوان مریم و مبینا که هر دو از اساتید رسمی فنی حرفه ای بوده در وردآورد در خدمت شما میباشد.

فاصله این سالن با برج های مروارید شهر کمتر از ۵ دقیقه می باشد برای پیدا کردن سالن کافیست ما را در گوگل مپ بلد نشان و یا هر جای دیگری سرچ کنید.

کیفیت خدمات ناخن مریم مبینا در سراسر منطقه قابل استعلام است و با قوی ترین تیم ناخن برای زیبایی بیشتر شما عزیزان آماده خدمتیم.

کیفیت ناخنکاری به ۳ عامل بستگی داره:

مواد مصرفی و دستگاه

وقتی یو وی شما اشعه لازم رو نداشته باشه یا قدرتش کم باشه لاک ژل شما خشک نمیشه یا اگر قلم موی مواد گذاری مرغوب نباشه مواد پخش میشه و کیفیت لازم رو نداره و …

هنرمندی ناخنکار

ناخن کاری یک هنر است! دست با دست فرق داره دقت های ناخنکار ها متفاوته دیدشون و صبوریشون مهمه و شما گر قطعا پیش چند ناخن کار بروید متوجه تفاوت ها خواهید شد.

تشخیص جنس ناخن و طرح مناسب

اینکه ناخن شما چه جنسی است آیا به مانیکور احتیاج داره یا نه اینکه نازک هست یا خیر و تمامی مریضی های پوستی باید توسط ناخن کار تشخیص داده بشه وگرنه نتیجه خوبی نخواهید گرفت.

ناخنکار در شهرک مروارید شهر

سالن زیبایی ورداورد

میکاپ کار در وردآورد

انجام کلیه امور میکاپ شینیون حرفه ای در منطقه وردآورد و محله های اطراف برای شما بانوان عزیز ساکن شهرک دانشگاه شریف نگین غرب الهیه غرب و خیابان اردستانی ورداورد در مجموعه زیبایی مریم مبینا واقع در بلوار اصلی وردآورد طبقه زیرین باشگاه ورزشی چمپیون  انجام میگردد.

برای اطلاع از قیمت میکاپ شینیون و رزرو وقت با مدیریت مجموعه سرکار خانم مریم مجیدی تماس بگیرید. ۰۹۹۰۵۶۹۱۳۴۸

در زیر چند تا از نمونه میکاپ هامون رو براتون میزارم برای دیدن نمونه های بیشتر به اینستاگرام ما میتونید مراجعه کنید.

null

میکاپ شینیون مروارید شهر

کلیه خدمات گریم و میکاپ شینیون در مروارید شهر

خدمات پدیکور پا

پدیکور به مجموعه کارهای زیبایی برای کف پا گفته میشه. معمولا در سالن های زیبایی دیده اید که یک صندلی یا مبل قرار داده شده و مشتری روی آن مینشیند و حوضچه ای ( مانند روشویی ) جلوی پایش قرار دارد که برای شستشو و پارافین تراپی و … به کار برده میشود.

پدیکور اگر توسط متخصص انجام بشه گاها تا ۱۰ ماه شما دیگه نیازی به این کار ندارید !

نکات مهم در پدیکور

چون این شیوه جدید است و هنوز فراگیر نشده متاسفانه افراد سودجو فقط با دیدن کوکتل انداختن و … فکر میکنند پدیکوریست شدند در حالی که نکات بسیار زیادی داره که اگر رعایت نشه شما نتیجه مطلوب رو نمیگیری و هر نماه هم باید انجام بدید!

این خدمات در سالنی شیک در نزدیکی محل سکونت شما ارایه میشود.

آرایشگاه زنانه

در روبرو شما فیلم آرایشگاه زنانه مروارید شهر مریم مبینا رو میبینید. در فیلم سالن اصلی را خواهید دید که ۴ آرایشگر خانم برای میکاپ شینیون و گریم و اصلاح ابرو واصلاح صورت هستند.

۴ عدد میز برای ناخن کار های عزیزمون طراحی شده به همراه دو عدد پدیکور برای زیباتر شدن پاهای شما. اتاق ها هم برای فشیال و خدمات تاتو و لیفت ابرو و … آماده شده اند.

وسط آرایشگاه هم مبلمان برای پذیرایی و استراحت شما مشتری ها طراحی شده . سالن در طبقه زیرین باشگاه ورزشی چمپیون خانم جوادی واقع شده است.

آموزش آرایشگری زنانه وردآورد

در سالن زیبایی مریم مبینا لاین های زیر پذیرش کاراموز داریم :

ناخن میکاپ شینیون پدیکور

شما می توانید بعد از پایان دوره مدرک از فنی حرفه ای دریافت کنید. بهترین آموزش همراه با معرفی به کار یا استخدام در سالن انجام خواهد پذیرفت. برای آگاهی بیشتر از خدمات سالن زیبایی میتوانید با ما تماس بگیرید.

0/5 (0 نظر)

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید