خدمات لیزر وردآورد

خدمات لیزر وردآورد

انجام کلیه خدمات لیزر وردآورد برای برداشتن دایمی موهای زاید بدن شما زیر بغل ناحیه بیکینی و … با بهترین دستگاه موجود در بازار ایران بدون درد و کاملا تضمینی زیر نظر پزشک.

کلیه خدمات لیزر در کلینیک مریس در ابتدار بلوار اصلی ورداورد انجام میگیرد.

اهمیت نوع دستگاه لیزر در جوابدهی لیزر

هر سال که میگذره علم لیزر رشد کرده و دستگاه ها ارتقا پیدا کرده اند پس اولین نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که دستگاه مدل جدید باشد! قطعا دستگاه ۲۰۲۳ از دستگاه ۲۰۲۰ بهتر است.

آیا فقط نوع دستگاه لیزر مهم است ؟

خیر ، اینکه اپراتور شما دوره دیده باشد و شما زیر نظر پزشک این کار را انجام دهید باعث میشود از خیلی اتفاقات بد پوستی جلوگیری شود . به طور مثال :

برای هر رنگ پوست یک نوع فرکانس نیاز است که باید اپراتور در دستگاه تنظیم کند حتی مکان های مختلف با هم فرق دارند پس ما به شما سالن مریس رو که تمام این نکات رو رعایت میکنه معرفی میکنیم.

قیمت لیزر فول بادی یا کل بدن چقدر است؟

عوامل تاثیر گذار در قیمت لیزر عبارتند از : محل استقرار دستگاه نوع پزشک نوع دستگاه و انصاف کلینیک

شما باید سعی کنید نزدیکترین کلینیک را برای انجام لیزر انخاب کنید تا بتوانید هر ماه بدون دردسر به انجام دوره بعدش اقدام کنید زیرا بسیار مهم است که وقفه بین این وعده های لیزر نیفته!

معمولا دستگاه ها هر چه بهتر باشه ( مراقب باشید تقلبی باشند! ) در قیمت خیلی تاثیر گذار است!

اینم لینک آپارات

فواید و مضرات لیزر

لیزر کردن اگر درست و اصولی انجام بشه خیلی مفید خواهد بود ! شما دیگه لازم نیست برای از بین بردن موهای زاید خود از اپیلاسیون و تیغ و … استفاده کنید که هم زمان بر خواهد بود و هم به پوست شما آسیب خواهد رسید.

از طرفی اینکه شما همیشه تمیز و شیو کرده باشید انقدر لذت بخش و جذاب هست که فکر نکنم حتی به مضرات این کار فکر کنید ولی خوشبختانه دستگاه های استاندار روز دنیا مورد تایید بهداشت جهانی است و آسیبی به شما نخواهد رساند.

کلینیک زیبایی مریس انجام خدمات لیزر وردآورد

شما اگر محل زندگی خود نزدیک مترو وردآورد هست قطعا بهترین و نزدیکترین محل برای انجام خدمات زیبایی و لیزر همین سالن تخصصی مریس می باشد.

هم اکنون اهالی شهرک های مسکونی خرازی و شهرک دانشگاه شریف و همچنین شهرک الهیه غرب و وردارد شمالی برای انجام امور لیزر به کلینیک مریس مراجعه میکنند.

شهرک نگین غرب و برج های همراه اول نیز در نزدیکی این مرکز زیبایی قرار دارد. شما همچنین میتوانید به علت همسایگی این کلینیک با سالن زیبایی مریم مبینا از خدمات زیبایی آرایشی نیز هم زمان بهره ببرید.

0/5 (0 نظر)
Tags: , , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید