سالن زیبایی اردستانی

سالن زیبایی اردستانی

سالن های زیبایی اطراف خیابان اردستانی واقع در منطقه ۲۲ تهران وردآورد شمالی بسیار کم هستند و اکثر اهالی برای امور آرایشی زنانه به وردآورد که نزدیک ترین محل می باشد مراجعه میکنند.

در بین سالن های زیبایی ودراورد بهترین آنها از نظر خدمات و کیفیت سالن زیبایی مریم مبینا می باشد که دقیقا اول بلوار اصلی می باشد.

کافیست زیر اتوبان تهران کرج را که به سمت وردآورد میروید رد کنید بلافاصله اولین ساختمانی که میبینید تابلوی سالن زیبایی مریم مبینا با رنگ صورتی مشخص است.

عروس سرا خیابان اردستانی

کاشت ناخن خیابان خرازی چیتگر

کاشت ناخن و ترمیم ناخن برای ساکنان خیابان اردستانی که شهرک های خرازی و نگین غرب همراه اول دانشگاه شریف الهیه غرب و … میشوند.

اگر دنبال ناخنکار حرفه ای در منطقه خیابان اردستانی هستید میتوانید به کاشت ناخن مریم مبینا که سالهاست با ارایه کار با کیفیت مشتریان را راضی نگه داشته مراجعه کنید.

کلیه خدمات ناخن از قبیل کاشت و ترمیم و ژلیش و مانیکور و … در این مرکز ناخن ورداورد با بهترین آرایشگران خانم تحت نظر استاد مجیدی انجام میگردد.

 نزدیکترین مرکز ناخن به خیابان اردستانی  در وردآورد شمالی به صورت حضوری در سالن زیبایی مریم مبینا

شما همچنین میتوانید از خدمات آموزشی این مجموعه نیز استفاده کرده با گرفتن مدرک فنی حرفه ای برای خود اشتغال زایی کنید.

خدمات ناخن خیابان اردستانی

خدمات تاتو و مژه در خیابان اردستانی چیتگر

انجام کلیه خدمت تاتو صورت و بدن و مخصوصا ابرو برای بانوان ساکن بلوار اردستانی وردآورد با رعایت بهداشت کامل در سالن زیبایی مریم مبینا طبقه اول در ابتدای بلوار اصلی وردآورد انجام میگیرد. همچنین تخصصی ترین مرکز کاشت مژه در خدمت شماست

برای اطلاع از قیمت تاتو در منتظقه وردآورد و خیابان اردستانی یا رزرو وقت و مشاهده نمونه کارهای تاتو بیشتر با ما تماس بگیرید.

تاتو وردآورد

راز زیباتر شدن شما سالن مریم مبینا

میکاپ شینیون در خیابان اردستانی

انجام کلیه امور میکاپ شینیون حرفه ای در منطقه اردستانی و برج های اطراف با استاد مجیدی در سالنی شیک و نزدیک شما در ابتدای وردآورد انجام میگردد. این خدمات با بهترین متریل و کیفیت در حد عالی انجام میشود.

شما برای دیدن نمونه کارهای ما میتوانید به تلگرام و یا اینستاگرام ما مراجعه نمایید.

برای اطلاع از قیمت میکاپ شینیون و رزرو وقت با مدیریت مجموعه سرکار خانم مریم مجیدی تماس بگیرید. ۰۹۹۰۵۶۹۱۳۴۸

کلیه خدمات سالن زیبایی وردآورد به صورت تخصصی و توسط افراد آموزش دیده و با تجربه انجام میشود. کیفیت  همیشه برای این سالن زیبایی از  مهمترین پارامتر ها محسوب شده است.

null

میکاپ شینیون خرازی

کلیه خدمات گریم و میکاپ شینیون در سالن زیبایی وردآورد

خدمات پدیکور پا در خیابان اردستانی وردآورد

پدیکور روشی برای کف سابی پاهای شما برای نرمی بیشتر بازسازی پوست کاهش درد پا و در نهایت زیبایی و سلامت پاهای شما به کار میرود.

زیبایی پاهای شما در صندل قطعا برای خیلی از خانمهای وردآورد مهم است اگر در پاهای خود ترک دارید یا پاهای زیری دارید حتما با انجام یکبار پدیکور حرفه ای با استاد مجیدی لذت سلامت و زیبایی پای خود را تجربه کنید.

کلیه خدمات عروس و کراتینه و رنگ مو نیز در آرایشگاه زنانه ما در وردآورد در خدمت شماست.

0/5 (0 نظر)
Tags: , , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید