کاشت مژه وردآورد

کاشت مژه چیست ؟

همان گونه که از کفش های پاشنه بلند استفاده میکنیم تا زیبا تر باشیم برای مژه خود نیز روشی داریم تا با آن بتوانیم زیبایی چشمان خود را دو چندان کنیم این کاشت مژه وردآورد را در زیر بررسی میکنیم.

اگر از طرفداران مژه مصنوعی هستید، یک راه حل طولانی مدت وجود دارد: اکستنشن مژه

این آپشن به چشمان شما زیبایی قابل توجهی برای مدت یک هفته یا یک ماه را میدهد.

ما از در سالن زیبایی مریم مبینا ، متخصص مژه مشهور خانم استاد عسل را استفاده کردیم تا همه جزئیات در مورد اکستنشن مژه، از مدت زمانی که برای تهیه آن طول می‌کشد، در اختیار ما قرار دهد.

کاشت ناخن ورداورد

کاشت مژه در سالن زیبایی وردآورد

بهترین تجربه کاشت مژه که نه ریختن داشته باشه نه آسیبی به مژه های طبیعی شما وارد شود را پیش استاد عسل در سالن آرایشی وردآورد تجربه کنید.

کیفیت خدمات مژه

تنها آرایشگاه بانوان در منطقه که به خودش جرات داده و خدماتش رو با ضمانت و بدون قید و شرط ارایه میکنه سالن مریم مبینا هست! این بالاترین اعتمادی است که به کارمون داریم و در صورت هر نوع نارضایتی می توانید وجه خود را دریافت نمایید.

خوشبختانه هر فردی که از خدمات مژه مجموعه زیبایی مریم مبینا استفاده کرده مشتری دایمی این خدمت شده و ما را به دوستان خود نیز نعرفی کرده است.

انواع کاشت مژه

کاشت مژه بنا به چهر مشتری و درخواست وی تغییر میکند بعضی ها پر تر دوست دارند بعضی طبیعی بعضی ها مژه بلند و پر ( سوپر مگا ) و… که همگی دارای موقت و دایم نیز هستند که با مشاوره با کارشناس مژه سالن مریم مبینا شما قادر خواهید بود بهترین را انتخاب کنید.

مژه کار در وردآورد

قیمت کاشت مژه

قیمت کاشت مژه در سال ۱۴۰۲ حدود ۳۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان است که شما برای گرفتن قیمت روز با ما در تماس باشید.

اختلاف قیمت ها به خاطر اختلاف در مواد نیست بلکه بنا به نوع کاشتی که قراره بزنید فرق میکنه وگرنه ما برای تمامی خدماتمون از بهترین مواد استفاده میکنیم زیرا شما لایق بهترینید.

اکستنشن مژه چیست؟

“اکستنشن مژه الیاف مصنوعی نیمه دائمی، راسو مصنوعی یا ابریشم است که رشته به رشته روی مژه های طبیعی شما اعمال می شود.” این کاشت زمان بر بوده و دقت زیادی میخواهد  اکستنشن‌ها با دقت یکی یکی با استفاده از چسب نیمه‌دائمی با نقشه راه مشخص بر روی مژه های قبلی یا جای آنها قرار میگیرند. که هرگز باعث خراب شدن مژه های قبلی نخواهد شد.

سالن زیبایی ورداورد

بهترین مژه کار در وردآورد

بهترین خدمات مژه را در سالن زیبایی مریم مبینا وردآورد تجربه کنید. هم اکنون برای زیباتر شدن چشمان خود اولین وقت را از این سالن شیک و زیبا رزرو کنید.

برای اطلاع از قیمت کاشت مژه  و رزرو وقت با مدیریت مجموعه سرکار خانم مریم مجیدی تماس بگیرید. ۰۹۹۰۵۶۹۱۳۴۸

در زیر چند تا از نمونه ترمیم مژه و کاشت و انواع کاشت مژه رو براتون میزارم برای دیدن نمونه های بیشتر به اینستاگرام ما میتونید مراجعه کنید.

null

مژه کار وردآورد

کلیه خدمات گریم و میکاپ شینیون در سالن زیبایی وردآورد

آرایشگاه زنانه وردآورد

در روبرو شما فیلم آرایشگاه زنانه وردآورد مریم مبینا رو میبینید. در فیلم سالن اصلی را خواهید دید که ۴ آرایشگر خانم برای میکاپ شینیون و گریم و اصلاح ابرو واصلاح صورت هستند.

۴ عدد میز برای ناخن کار های عزیزمون طراحی شده به همراه دو عدد پدیکور برای زیباتر شدن پاهای شما. اتاق ها هم برای فشیال و خدمات تاتو و لیفت ابرو و … آماده شده اند.

وسط آرایشگاه هم مبلمان برای پذیرایی و استراحت شما مشتری ها طراحی شده . سالن در طبقه زیرین باشگاه ورزشی چمپیون خانم جوادی واقع شده است.

0/5 (0 نظر)
Tags: , , , , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید